Ads 468x60px

-

Thursday 15 September 2011

Posisi Sex Kamasutra Dan Tungguan Rindu

Posisi Seks Kamasutra Duduk Utama
Wanita duduk diatas kerusi, pada ketinggian yang sesuai, sementara lelaki berlutut di lantai dan melakukan kemasukan batang zakar.Mulakan dengan perlahan kerana posisi ini memerlukan kawalan agar kemasukan tidak melecetkan bibir faraj wanita.Wanita akan memeluk pasangannya dengan melingkarkan kakinya di pinggul lelaki. Gerakan dan kemasukan akan cukup dalam, tetapi posisi ini cepat meletihkan kedua-dua pasangan.

Posisi Seks Kamasutra Duduk Lebah
Wanita, dengan duduk diatas batang penis lelaki, bergerak secara menegak, sambil bertumpu pada tangan dan kakinya. Lelaki dapat membantu dengan mengangkat pinggul dan paha wanita. Pada posisi ini, si wanita mengendalikan dalamnya kemasukan. Bahagian depan vagina, termasuk G-spot-nya mendapatkan rangsangan yang tinggi. Bila wanita meletakkan lututnya di bawah, ia dapat membungkuk sehingga arah kemasukan dapat diatur. Agar lebih selesa, lelaku dapat bersandar pada dinding atau almari. Dengan demikian ia juga dapat melakukan rangsangan tambahan pada buah dada dan kelentit pasangannya.Pastikan lelaki mengawal pergerakan wanita dengan baik agar batang tidak tertekan. Bahaya kerana ia boleh menyakitkan. Jika wanita semakin gairah cepat-cepat ubah polisi yang boleh dikawal.

Posisi Seks Kamasutra Duduk Kupu-kupu

Kedudukan ini membutuhkan ransangan yang maksima. Dari posisi duduk di atas paha lelaki, Wanita akan melengkungkan tubuhnya ke belakang dan menahannya dengan tangan, kemudian melunjurkan kakinya ke depan.Wanita sangat aktif, dan mengemut erat batang lelaki dengan farajnya. Bila kaki lelaki direnggangkan, kedua pasangan dapat melakukan gerakan berputar pada arah yang berlawanan, yang akan membangkitkan sensasi yang hebat.Baik lelaki mahupun wanita dapat melihat wajah masing-masing, sehinggakan kenikmatan yang dihasilkan sangat intim bagi keduanya. Wanita juga dapat menggunakan kakinya sebagai tumpuan untuk menaik-turunkan tubuhnya dalam gerakan naik turun di sepanjang batang lelaki.

Posisi Seks Kamasutra Duduk Imbang

Sementara lelaki duduk, wanita kemudian melakukan kemasukan dengan duduk diatas paha lelaki sambil membelakanginya. Gerakan awal dapat dilakukan wanita dengan mengiringkan tubuhnya ke depan untuk memperoleh posisi yang selesa untuk menggerakkan tubuhnya selari dengan batang lelaki. Lelaki dapat memberikan rangsangan pada buah dada pasangannya. Pada posisi yang sensual ini, dapat mencapai keseimbangan antara kedua pasangan. Kemasukan terjadi secara maksima dan memungkinkan gerakan menegak yang meluas. Orgasm wanita dapat dicapai dengan lebih cepat dengan rangsangan jari lelaki pada kelentitnya.

Posisi Seks Kamasutra Duduk Gagak

Lelaki akan duduk di atas kerusi, sementara pasangannya dengan setengah berdiri di lantai, mengangkangi lelaki dan mengendalikan sudut dan dalamnya penetrasi.Dengan menggerakkan pinggulnya, si wanita dapat mengatur posisi kepala penis agar menyentuh bagian yang paling disukainya.Posisi ini memberikan gesekan yang baik pada dinding vagina dan rangsangan terhadap klitoris juga cukup tinggi. Posisi ini sangat sensual, dan sentuhan kulit sangat terasa. Selain itu, juga nyaman bagi kedua pasangan. Penetrasi cukup dalam, dan gerakan dapat dilakukan dengan leluasa.
 


Posisi Seks Kamasutra Duduk Dewi
Duduk dewi ini lembut dan sensual. Kedua pasangan dapat bercium dan saling meraba.Wanita duduk diatas batang zakar dan melingkari pinggang pasangannya dengan kaki. Wanita juga dapat menggerakkan pinggulnya sehingga biji keletik dan depan depan faraj memperolehi rangsangan yang tinggi.Posisi ini membolehkan kemasukkan yang dalam tetapi ia juga dapat manfaatkan kepada lelaki supaya lambat mengeluarkan mani.

Posisi Seks Kamasutra Duduk Amazon
Posisi duduk ini dipanggil posisi Amazon. Wanita akan duduk diatas paha lelaki secara menyamping dan memasukkan batang zakar ke dalam faraj. Dalam kedudukan ini wanita adalah dalam kawalan sama ada melalui kemutan vaginasewaktu batang masuk atau keluar masuk batang ke dalam faraj.Dengan merapatkan pahanya, cengkaman terhadap batang zakar akan menjadi semakin kuat dan rangsangan terhadap bibir faraj semakin tinggi.Walau bagaimanapun gerakan yang dapat dilakukan adalah terbatas. Sambil duduk lelaki dapat melakukan rangsangan terhadap buah dada dan biji kelentikuntuk meningkatkan kenikmatan. Posisi ini sesuai untuk lelaki yang cepat keluar air mani.


Posisi Tungguan Rindu

Selasih
Isteri terbaring terlentang dengan sebelah kakinya dilunjurkan sementara sebelah lagi dilipatkan dengan hujung kaki itu berada di atas pahanya. Ini adalah posisi yang juga boleh mendatangkan nikmat yang luar biasa kepada isteri.

Senduduk Putih
Posisi ini amat baik untuk dicuba. Isteri berbaring dengan kedua pahanya dibuka luas dan kakinya dilipatkan ke bawah punggungnya. Dengan posisi ini lubang faraj akan terbuka luas dan suami akan dapat menusuk makam bawah dengan jayanya. Posisi ini mungkin dapat memberikan nikmat yang hebat kepada isteri kerana ransangan terhadap kelentik adalah berkesan.

Teratai
Ini posisi yang menolong mencapai Makam Atas. Caranya isteri berbaring dengan kedua kakinya dibuka dengan lebar dan dibawa ke arah mukanya. Suami boleh menjima' dari posisi seperti meniarap. Dengan cara ini zakar boleh masuk hingga habis. Dengan sedikit variasi, Makam Tengah juga boleh dicapai.

Kiambang
Posisi ini adalah posisi yang dapat mendatangkan nikmat yang tiada terhingga kepada isteri. Caranya isteri berbaring terlentang dengan kedua-dua kakinya diangkatkan tinggi ke arah dadanya dan kedua tapak kakinya bertemu. Ini membolehkan rongga faraj terbuka luas dan menjadi bengkok, menjadikannya untuk menerima rangsangan yang kuat dari tusukan zakar. Suami boleh menjima' isteri dengan posisi mencangkung. Bagi membantu isteri agar jangan kepenatan, suami boleh memegang kedua kaki isterinya itu. Iaitu di bahagian jari-jari kaki dengan isterinya itu, iaitu di bahagian jari-jari kaki dengan tangan suami.

Bunga Serunai
Posisi ini menolong untuk mencapai Makan Tengah. Caranya ialah isteri berbaring dengan kedua kakinya dijulangkan tinggi dan suami boleh samada memegang dipergelangan buku lali kakinyan atau kedua-kedua betisnya diletakan di atas bahu kiri dan kanan suami. Suami menjima dari keadaan duduk mencangkung, ini dapat mengelakan suami dari mudah merasa penat ketika berdayung kerana pergerakan dayungan dilakukan oleh peha-peha suani dan bukan pinggang suami.

Bunga Melor
Isteri berbaring dengan kedua-dua kakinya dijulang tetapi dilipatkan seolah-olah dia sedang duduk bersila. Dengan cara ini daging-daging kelentik kiri dangan kanannya akan dapat merasa batang zakar suami dengan baikdan dapat memberikan nikmat yang hebat. Semasa menjayakan posisi ini seboleh-bolehnya jangan isteri menekankan kedua-dua kaki yang dilipatkan itu ke dada suami, tetapi menghampirkannya kedada isteri. Bagi mengelakkan isteri dari terasa kepenatan mengangkat kaki, suami boleh memegang kedua kaki tersebut di bahagian pahanya.

Bunga Raya
Isteri terbaring dengan satu kakinya dijulangkan ke atas sementara satu kakinya dilipatkan ke bawah punggungnya. Dengan cara ini suami dapat mencapai Makam Kiri atau Kanan isteri dengan baik sekali. Posisi ini amat memberahikan isteri. Ada baiknya jika suami memegang kaki isteri yang dijulangkan itu bagi mengelakkan isteri dari terasa kepenatan. Satu lagi cara yang elok dicuba ialah jika isteri menjulangkan kaki kanan, suami menusuk zakarnya ke arah kanan dengan memeluk kaki isteri yang dijulangkan itu. Ia dapat memberikan kenikmatan yang hebat kepada isteri.

Bunga Pekan
Isteri berbaring terlentang dengan satu dari kakinya dilipatkan ke punggungnya sementara kaki yang satu lagi dilunjurkan. Posisi ini dapat menolong suami menusukkan zakarnya ke Makam Kiri dan Makam Kanan dengan mudah dan akan digemari oleh isteri.

Senduduk Merah
Isteri berbaring terlentang dalam keadaan kedua-dua tapak kaki isteri ditemukan. Cara ini akan membuka rongga rahim dan faraj isteri dengan lebih luas lagi. Posisi ini menolong urat-urat yang masih tidak dapat merasaikan tusukan zakar agar dapat merasainya dan isteri akan merasakan kenikmatan yang berbeza. Suami pun dapat berdayung dengan bebas dengan posisi ini.

Bunga Cina
Isteri berbaring terlentang, sebelah dari kakinya dilunjurkan sementara sebelah lagi ditegakkan sambil dilipat. Suami boleh menjima' dengan menusuk ke arah kiri atau kanan mengikut letak kaki isteri. Posisi ini akan digemari oleh kerana kelaziman yang dapat dirasakan olehnya.

Ayam Didik (nasib baek ayam katek tkde!)
Isteri berada di atas suami dengan berkeadaan duduk dan kedua-dua pahanya dibuka. Posisi ini memerlukan isteri untuk aktif dalam mendayung. Suami berada di bawah isteri dengan berbaring terlentang. Posisi ini menolong untuk memasukkan zakar hingga habis ke dalam faraj isteri.

Ular Menjalar
Isteri berada di atas suami, satu kaki isteri dilunjurkan sementara yang satu lagi dibengkokkan. Posisi ini menolong suami untuk menusuk ke Makam Kiri atau Kanan bergantung kepada kaki mana yang dibengkokkan oleh isteri. Dalam posisi ini isteri akan berdayung. Suami boleh juga berdayung tetapi hanya membantu isteri dengan melakukan dayungan yang bergilir atau dayungan yang serentak. Ini dapat menambahkan kenikmatan kepada isteri.


Posisi Seks Biasa Yang Luar Biasa Coital Alignment Technique

Coital Alignment Technique (CAT) adalah antara teknik yang diperkenalkan dalam meninggikan kebarangkalian seorang wanita untuk mencapai klimak (orgasm) dalam hubungan seks atau mencapai klimak serentak dengan pasangan seks. Coitus adalah nama dalam sains seksual bagi perlakuan memasukkan batang zakar ke dalam faraj untuk tujuan hubungan seks (intercourse).

Menurut satu kajian di Amerika Syarikat, hanya 30% wanita mendapat kepuasan seks (orgasm) secara kerap apabila melakukan hubungan seks (coitus). Apabila kepuasan yang sepatutnya dan dengan kerap tidak dicapai, kesannya seks menjadi hanya satu tugasan dan kewajipan, dan bukannya satu puncak hubungan kasih sayang dan cinta.

Suami sepatutnya bertanggung jawab atas kepuasan isteri, ia bukannya hanya tanggung jawab isteri untuk melayan suami. CAT merupakan posisi yang diperbaiki untuk posisi seks yang biasa atau dengan panggilan posisi "missionary". Dalam posisi "missionary", wanita baring dan lelaki diatas mengadap antara satu sama lain, dan hubungan seks dilakukan dengan perempuan mengangkang dan lelaki dicelahnya.

Coital Alignment Technique (CAT), membaiki lagi kedudukan "missionary" ini. CAT merupakan posisi seks yang dirancang untuk meningkatkan secara maksimum sentuhan batang zakar(penis) dan kelentit(clitoris). Yang utama adalah posisi atau kedudukan hubungan seks itu sendiri. Dalam CAT, wanita akan baring dada ke atas dan lelaki akan baring diatas wanita dengan mengadap wanita, seakan posisi "missionary". Apa yang berbeza, bahagian pelvik lelaki berada atas pelvik perempuan dengan keadaan seperti menunggang.

Secara mudah apabila zakar sudah ditekan sedalamnya dalam faraj wanita. Lelaki naikkan badannya agar batang zakar bersentuhan terus dengan kelentit wanita. Batang zakar perlulah berada didalam faraj perempuan dengan batang ditekan rapat pada "mons veneris". "Mon veneris" adalah bahagian daging lembut yang melindungi tulang pubik (pubic bone) wanita atas faraj(vagina).

Perempuan perlulah menggulungkan kaki pada paha lelaki, dengan lutut dibengkokkan tidak boleh lebih daripada 45 darjah. Buku lali perempuan perlulah diletakkan diatas betis lelaki.

Lelaki perlu memastikan berat dirinya sepenuhnya diimbangi oleh wanita. Lelaki juga perlu mengelak daripada menggunakan tangan dan siku untuk membantu. Pada awalnya wanita mungkin tidak selesa, adalah penting untuk memastikan bahagian pelvik lelaki tidak tergelincir ke bawah daripada pelvik wanita.

Amaran. Lelaki yang terlalu berat atau ratio berat antara pasangan lelaki dan perempuan, terlalu besar tidak digalakkan mencuba posisi seks ini. Ada risiko sesak nafas.

Dibaca macam sukar, ia memerlukan beberapa percubaan untuk memahami posisi seks ini. Yang pastinya dalam kedudukan seks ini, pergerakkan adalah terhad. Itulah tujuan CAT. Dalam hubungan seks yang biasa dilakukan, ia melibatkan pergerakkan keluar masuk batang zakar ke dalam dan keluar faraj.

Tumpuan utama Coital Alignment Technique (CAT) adalah pada pergerakkan pelvik lelaki dan perempuan. Dengan hanya pergerakkan pada pelvik, sentuhan dan ransangan batang zakar pada kelentit boleh dimaksimumkan. Sekiranya berlaku pergerakkan lain, maka berlaku kesalahan dalam segi posisi seks CAT. Ia bukanlah Coital Alignment Technique (CAT). Oleh itu, dalam memahami posisi seks CAT, pergerakkan terhad hanya pada pelvik perlulah dicapai.

Setelah bersedia dengan posisi seks CAT, badan pula dapat diimbangi diantara kedua-dua pelvik, maka cara pergerakkan CAT perlu diberikan perhatian. Pergerakkan dalam CAT melibatkan kedua-dua pasangan, tekan dan menekan pelvik masing-masing. Tekan dan menekan ini memerlukan kerjasama antara kedua-duanya. Ia melibatkan irama yang sama antara satu sama lain.

Wanita akan mulakan dahulu dengan menggerakkan pelviknya ke atas. Ini akan menyebabkan pelvik lelaki bergerak ke belakang. Lelaki perlu memastikan pelviknya bergerak dan masih mengekalkan tekanan berterusan pada pelvik dan kelentit wanita. Dalam pergerakkan kebawah seterusnya, ia diterbalikkan, lelaki pula akan menggerakkan pelviknya ke bawah. Wanita pula akan memastikan tekanan pada kedua-dua pelvik dikekalkan dan kelentitnya tetap bersentuhan dengan batang zakar.

Apabila pergerakan ini diteruskan berirama bergilir-gilir antara satu sama lain, capaian klimak wanita akan lebih mudah dicapai dan lelaki dapat menahan keluar air mani dengan lebih lama kerana ia tidak melibatkan keluar masuk zakar. Posisi ini juga turut membantu lelaki yang cepat pancut dalam memuaskan pasangannya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...