Ads 468x60px

-

Friday 16 September 2011

Teknik Mendapatkan Orgasme G-Spot

 
(Nota: Untuk pasangan suami isteri sahaja – saya tidak bertangung jawab jika anda melakukan pada orang lain yang bukan pasangan sah anda)
Menurut satu kajian oleh Doktor dari University of L'Aquila, Itali, mereka mendakwa G-spot yang luar biasa itu benar-benar ada dan ia adalah kawasan rangkaian tebal di dalam faraj yang membolehkan wanita untuk mengalami kenikmatan lebih banyak, mencapai orgasme vagina dan bahkan menghasilkan suatu enzim khusus yang mencetuskan ereksi laki-laki.

Malangnya, tidak semua perempuan memilikinya. Menurut statistik, 85% wanita berfikir bahawa mereka memiliki keluasan lebih sensitif di dalam faraj mereka. Dalam keadaan lain, hanya 20% hingga 25% dari mereka telah orgasme vagina selama melakukan hubungan Kelamin.

1. Siapkan ruangan yang sesuai, menjemput isteri anda dan menjemput dia ke dalamnya. Ceritakan sudut latihan ini adalah untuk mendapatkan orgasme (supaya tidak merasa tertekan), hanya untuk menjelajahi g spot isteri anda sahaja dan untuk pengalaman orgasme.

2. Foreplay adalah elemen yang paling penting di sini, dan untuk foreplay banyak perempuan emosional. Tunjukkan dan katakan padanya apa yang anda hargai tentang dia dan tubuhnya.

3. Namun, foreplay emosional hanya tatacara untuk membangkitkan berahinya. Ciuman, mencium lehernya, belaian tubuhnya dan zon erotis - apa pun yang anda tahu dia selesa menikmatinya . Jangan tergoda untuk menyentuh klitorisnya atau vagina sehingga sampai saatnya nanti.

4. Teruskan menggoda ke tahap seterusnya. Apabila anda menggoda dan membangkitkan berahi isteri anda dan ke vagina, anda akan mencipta ikatan yang kuat kepercayaan dan keterbukaan, dan akan mendorong dia untuk "minta" apa sahaja kenikmatan yang akan terjadi, tanpa menahan.

5. Anda akan mulai melihat tanda-tanda di tubuhnya, seperti dia melengkungkan punggung bawah, gerakan di pinggul, atau mengeluh - ini adalah tanda-tanda untuk orgsasme. Namun, jangan putuskan hubungan anda dengan dia melalui kontak mata.

6. Pada titik ini, isteri anda secara lisan "meminta" bagi anda untuk menyentuh faraj. Dengan lembut pergi ke depan, melekat pada rambut kemaluan, bibir faraj, turun menyentuh dan merangsang daerah ini. Anda boleh membayar perhatian ke kelentitnya, tetapi tidak terlalu banyak, kerana titik ini adalah untuk mencari dan merangsang g spot.

7. Dengan lembut masukan satu jari, atau mungkin dua di dalam faraj isteri anda, tetapi hanya satu atau dua inci pada awalnya dan anda mula menjelajah dan mencari G-Spot. Rasakan sekitar di dinding depan vagina - Anda merasa untuk tempat bergerigi, yang terasa berbeza dan jenis seperti langit-langit mulut anda. Hal ini juga dapat merasakan seperti kacang kecil atau puting.

8. Apabila anda mencari g-spot nya, mulai menggosok lembut, dengan menggunakan satu jari atau dua, bergantung pada apa yang terasa paling baik untuk pasangan anda. Cubalah jari anda dengan gerakan "datang sini", kanan-kiri seperti wiper kereta, naik-turun atau dalam lingkaran. Jangan bimbang jika anda tidak mendapatkan reaksi langsung, terus cuba arah yang berbeza, kelajuan dan gerakan jari anda, dan mintalah pasangan anda untuk menjadi vokal tentang apa yang terasa yang terbaik. Anda mungkin akan melihat g-spot bengkak atau keluar "cecair".

9. Ketika anda melihat dia semakin terangsang, menyedari ini mungkin benar-benar baru untuk pasangan anda, wilayah yang belum dipetakan. Sambungan tetap mata anda dengan dia, menghargai dia, katakan padanya betapa cantiknya dia, betapa panas dia membuat anda. Otot-otot cipapnya akan mula kontrak, dia boleh menjadi sangat, sangat basah dan bahkan boleh ejakulasi!

10. Jauhkan jari anda bergerak, tidak peduli berapa banyak ia dapat menggeliat, menjerit dan mengerang, untuk memberikan kemantapan sebagai orgasme naik dan gelembung di atas. Jauhkan jari anda bergerak dengan lembut sampai orgasme surut.

Titik Gspot semasa Orgsame


Setelah itu: Anda mungkin melihat dia diam dan masih untuk sementara - ini adalah normal selepas intensitas tersebut. Luangkan masa untuk berkongsi pengalaman - bagaimana rasanya, bagi anda berdua. Di masa depan, akan lebih mudah untuk mengakses dan mengalami orgasme g spot.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...