Ads 468x60px

-

Saturday 22 October 2011

Ular Boa Mati Setelah Menggigit Payudara Model Israel


 
Seekor ular boa mati akibat keracunan silikon setelah menggigit payudara seorang model Israel, ms Orit Fox ketika sedang melakukan sesi fotografi dan temu ramah dengan wartawan. Kejadian berlaku semasa Orit membelai ular tersebut, kemudian menciumnya. Model yang juga seorang  pelakon pada awalnya nampak selesa bersama ularnya melakukan yang terbaik untuk tampil seksi semasa penggambaran di Tel Aviv. 
 
Dia dengan penuh yakin mencium dan menjilat wajah ular itu.  Ketika dia mengendalikan haiwan reptilia itu pada kedudukan untuk 'ciuman',  Ms Fox mengendurkan pegangannya di leher setelah menjilatnya,  reptilia itu tiba-tiba bereaksi dengan marah. Tidak semena-mena ular itu  langsung menuju ke arah aset berharga Fox dan membenamkan giginya ke payudara kirinya.
 
 
Seorang pembantu bergegas untuk membantunya menarik ular tersebut. Setelah beberapa saat kemudian, usaha melepaskan cengkaman ular daripada  payudara ms Fox berjaya dilakukan.  Model itu segera dikejarkan ke hospital untuk  diberi suntikan tetanus [suntikan anti kejang urat atau kejang otot].
Namun, ular itu tidak begitu bernasib baik, mati akibat keracunan silikon payudara ms Fox. [sumber:dailymail reporter]
 Ouch: The distressed model tries to pull the snake off her but it has latched on to her tightly

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...