Ads 468x60px

-

Monday 26 September 2011

Cinta Azura - Ogy kini Bercinta dengan Jamal Abdillah?



Fauziah Dato' Ahmad Daud AMN. Pelakon yang pernah menggegar Industri Perfileman Negara melalui lakonan hebat dari filem-filem seperti Azura, Ali Setan dan Suara Kekasih.

Watak beliau pada ketika itu seringkali digandingkan dengan beberapa aktor popular sekitar 80an seperti Azmil Mustapha, Jamal Abdillah dan termasuklah bekas suami beliau Eman Manan.
Beliau yang turut popular dengan nama samaran Ogy kini masih bergiat aktif dalam dunia hiburan selain dari menceburi bidang perniagaan.

Pembukaan Blog Fauziah Ahmad Daud yang diilhamkan beliau sendiri sedikit sebanyak memudahkan peminat-peminat beliau mengikuti perkembangan terbaru anak kepada Primadona terkenal, Seniwati Datin Sa'adiah ini.

Ada juga paparan panas yang menyentuh perkongsian cerita beliau kenangan manis beliau ketika mula-mula ditawarkan memegang watak Azura di dalam filem tersebut.
Beliau juga ada menceritakan di dalam blog ini kisah pertemuan buat pertama kali seorang jejaka yang pada ketika itu digilai ramai wanita iaitu Jamal Abdillah. Ogy sempat menceritakan kenangan yang tidak dapat digambarkan ketika diberitahu mengenai pasangan 'hero' untuk filem ini.

Adakah penceritaan semula kisah pengalaman ini ada kisah di Ogy kini kembali tertawan dan kembali bersama Jamal Abdillah dalam dunia realiti, setelah hampir 17 tahun aura filem ini ditinggalkan?
Benarkah Ogy tidak menafikan hal tersebut? 

Sila klik ke blog beliau

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...