Ads 468x60px

-

Thursday 15 September 2011

Orgasme

Orgasme Biasa:
Wanita akan merasai pengecutan yang sedikit pada alat kelaminnya dan lelaki juga turut boleh merasai sedikit pada zakar atau jarinya.Kebiasaannya bertahan selama beberapa saat sehingga ke satu minit dan boleh berlaku berkali-kali. Wanita akan berasa hilang ketegangan dan terasa relaks dan santai.  Wanita boleh merasai orgasme berganda-ganda jika dia hendak.

Orgasme Pancutan/Ejakulasi:

Wanita akan merasai sensasi kemutan yang amat mendalam, getaran yang hebat akan dirasai bermula dari dalam antara faraj dan uterus.  Wanita sendiri boleh menyedari dan melihat getaran pada faraj dan tubuh badannya.  Ianya kelihatan seperti faraj terkemut-kemut keluar dan masuk akibat dari pergerakan otot yang bergetar dengan hebatnya.

Faraj wanita akan berusaha menolak zakar atau jari lelaki keluar akibat dari getaran hebat ini. Ianya bertahan lebih lama dan boleh berlaku berganda-ganda sehingga lebih kurang 20 minit, jika rangsangan diteruskan.

Berlakunya pancutan/semburan, dan cairan boleh terpancut/tersembur dari ½ inci sehingga ke 3 kaki(wow jauhnya!!!) dan boleh berlaku lagi jika rangsangan diteruskan. Perasaan tenang, santai dan relaks adalah lebih mendalam semasa dan selepas ejakulasi.

Selepas orgasme pancutan/ejakulasi pertama berlaku selepas itu akan lebih mudah untuk berlaku setelah pengalaman pertama. Berlainan dengan orgasme biasa yang kadang-kadang sukar dialami wanita walaupun telah berpengalaman.

Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun ramai isteri yang tidak puas ketika jimak bersama pasangan.

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya. Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas...

Renungkan sebentar.....anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?

Anda lelaki yang dayus jika terus membiarkan isteri anda kegersangan..... Jangan sampai isteri anda mula makan luar dan curang terhadap anda. Jadi jangan salahkan isteri jika mereka menyalahkan SUAMI walaupun isteri sendiri yang berlaku CURANG!


Adakah G-Spot Wujud Untuk Klimak Wanita
Bergantung kepada wanita, G-spot memang wujud dan boleh mendatangkan nikmat kepada mengetahuinya. G-spot diambil nama daripada Ernst Grafenberg yang menemui kedudukan G-Spot ini. Anda wanita yang terangsang begitu hebat sekali, ada yang tidak merasa apa-apa dan ada yang terasa seperti hendak buang air.

G-Spot dikatakan berada pada kedudukan 2 ke 3 inci (5cm) dalam vagina, diantara tulang pubic dan cervix dan ia dirangsangkan dengan tekanan dan urutan jari. Untuk mencapai bahagian ini pastikan anda telah memotong pendek kuku anda dan membersihkan tangan dan jari anda sebersihnya. Anda tentu tidak mahu menyakiti bahagian yang anda akan masuki dengan penis anda.

Sebelum bermula pastikan cecair daripada rangsangan dan belaian sudah ada dan ini akan memudahkan jari dimasukkan untuk mencapai G-spot ini. Masukkan dengan perlahan jari telunjuk sehingga ke sendi kedua. anda sambil anda membelai pastikan dia leka agar tidak timbul rasa tidak selesa. Sambil menjilat biji kelentit turut meningkatkan nikmat wanita.

Apabila jari telunjuk sudah dimasukkan, gerakkan jari. Pastikan jari mengesel bahagian atas faraj. Kawasan G-Sport ini bergantung kepada wanita. Ada yang hanya sebesar kacang pea atau terasa seperti dinding span. Yang pastinya ada wanita merasa terangsang ada yang rasa perasaan sensasi.

Anda sepatutnya merasa bahagian kasar atau rasa seperti span dalam jarak 2 ke 3 inci kemasukkan jari anda. Sebaik sahaja sampai ke bahagian ini tekan ke atas dengan jari anda. Pastikan kuku tidak digunakan. Jika anda tindak balas postif maka anda boleh gerakkan perlahan-lahan jari anda. Teruskan sehingga pasangan anda menyuruh anda berhenti.

Jika pertama kali melakukan ia seperti rasa hendak terkencing. Digalakan wanita buang air dahulu sebelum melakukan hubungan seks. Mencapai G-spot juga turut boleh dilakukan sambil merangsang kelentik. Sambil anda menjilat kelentit anda juga boleh masukkan jari anda mencapai G-spot.

Sewaktu bersetubuh rangsangan G-spot boleh dicapai dengan meletakkan bantal yang selesa dibawah pinggul. Dengan keadaan vigina terangkat ke atas kemasukkan batang penis akan kena bahagian atas vigina dimana G-spot berada. Posisi dengan wanita diatas dan daripada belakang juga boleh mencapai G-spot ini.

Kedudukan yang paling sesuai untuk mencapai G-Spot adalah dengan cara menonggeng atau sujud. Dengan kedudukan ini tujuhan batang lelaki akan pasti mengesel kawasan G-Sport wanita.


Menentukan Perempuan Kuat Seks

Telah difahami bahawa kuat nafsu seks sama ada lelaki atau perempuan disebabkan oleh hormon Testosterone didalam badan. Ini mengetahui apa itu hormon testosterone sila rujuk sambungan laman Wikipedia dibawah ini.

http://en.wikipedia.org/wiki/Testosterone

Artikel di Wikipedia tersebut menyatakan hormon testosterone menentukan fungsi seks lelaki dan perempuan. Perempuan memerlukan hormon testosterone sedikit sahaja dan ia cukup untuk membuat perempuan bernafsu dalam seks.

Memang ada benarnya sesetengah pendapat, bahawa wanita berbulu roma lebat mempunyai nafsu yang tinggi. Perkara ini disebabkan oleh paras testosterone yang tinggi sedikit daripada kadar biasa untuk wanita. Hasilnya bulu roma lebih lebat dan ia membuat wanita ini lebih bernafsu apabila dibandingkan dengan wanita lain. Namun begitu perkara ini adalah sementara, apabila wanita yang mempunyai kadar testosterone yang tinggi daripada biasa semakin dewasa, kadar imbangan hormon kembali normal.

Sekiranya hendak meningkatkan nafsu isteri supaya kuat seks. Belikan pil tongkat ali yang asli. Isteri tidak perlu ambil selalu hanya berikan isteri makan 2 atau 3 jam sebelum bersama dan semesti melawannya sekiranya anda turut amalkan permakanan tongkat ali setiap hari.

Tongkat Ali yang asli gred A yang hanya dijual di farmasi dan ia akan meningkat paras Testosterone. Pastikan ianya benar-benar tongkat ali yang patinya diambil secara pengilang saintifik.

Mengurut buah dada turut membantu dalam meningkatkan nafsu seks wanita. Urutan payu dara atau buah dada boleh mendatangkan banyak manfaat kepada wanita. Urutan yang bersesuaian bukan setakat menjadi rangsangan dalam hubungan seksual malah ia boleh menjaga dan membentuk buah dada perempuan agar sentiasa tegang dan kenyal. Baca lagi tentang mengurut buah dada di

Ada kajian mendapati, isteri cepat gairah dan cepat berahi seks sewaktu sedang subur. adalah penting untuk menyediakan pencegahan hamil seperi kondom atau amalan pil perancang. Turut sediakan pil perancang kecemasan yang dipanggil emergency contremption pill atau morning after pill.

Lagi kuat kepuasan seks seorang isteri apabila suami memancut air mani dalam faraj. Kandungan air mani mempunyai enzim yang lagi membuat kepuasan isteri lagi memuncak.
Kepuasan Seorang Wanita (Orgasm)
Pelbagai teori diutarakan untuk mencari daripada mana seorang wanita mencapai kepuasan. Jika bagi lelaki kepuasan dicapai hasil rangsangan kepada batangnya (penis) dan ianya memang nyata sekali, Maka wanita bagaimana pula?

Teori awal yang sering diutarakan, bahawa orgasm seorang wanita terdiri daripada 2 bahagian. Kepuasan yang datang daripada kelentit (clitoris), kepuasan kecil sebelum mencapai kepuasan yang lebih besar, hasil kemasukan penis ke dalam vagina.

Perkara ini tidak disenangi oleh ramai wanita yang tidak mencapai kepuasan melalui kemasukan. Kajian yang seterusnya mengubah pendapat ini. Kajian Kinsey menyatakan hanya terdapat satu jenis kepuasan yang bermula daripada kelentit dan melibatkan kekejangan semua bahagian badan wanita.

Kajian klinikal membuktikan perkara ini dan pakar-pakar sexologist bersetuju, orgasm is an orgasm. Apabila seorang wanita puas wanita itu memang mencapai kepuasan. Ia bermula daripada simulasi kepada kelentit, berpunca daripadanya dan dinyatakan dengan tindak balas otot-otot didalam vigina dan kejang seluruh badan.

Walaupun kajian menyatakan kepuasan hanya satu, namun pelbagai maklum balas wanita menyatakan kepuasan yang dihasilkan hasil belaian kepada kelentit dan kawasan sekitarnya, lebih hebat lagi daripada kepuasan kemasukan batang ke dalam. Kepuasan dengan belaian ini dinyatakan sebagai pengalaman yang sensasi yang tinggi, manis dan bertalu-talu, manakala kepuasan dalam merupakan yang datang sekejap umpama letupan.

Orgasm seorang wanita hasil belaian pasangannya kemungkinan lebih hebat disebabkan simulasi adalah setempat dan dikawal dengan penuh sensitif. Kajian Masters dan Jonson melaporkan kekejangan yang lebih kuat dan degup jantung yang lebih tinggi semasa wanita puas tanpa kemasukan.

Kepuasan sewaktu kemasukan agak jarang bagi kebanyakan wanita. Ini disebabkan rangsangan kepada kelentit dilakukan secara, cara lalu. Ini pun bergantung kepada posisi pasangan. Kepuasan sewaktu kemasukkan berkurangan kerana rangsangan telah bertumpu kepada tempat lain, bukan kepada kelentit.

Jadi bagaimana langkah anda? Pastikan sentuhan kepada kelentik adalah dengan lembut. Basahkan jejari anda sebelum menyentuh kelentit pasangan anda. Belai sekeliling kawasan kelentit dan ini termasuk celah paha dan paha. Buat belaian datang dan pergi antara kelentit, sekitarnya dan paha.

Jika vagina sudah mengeluarkan airnya, pastikan ia digunakan untuk membasahkan kelentit pasangan anda. Dengan lembut dan anda sensitif, perhatikan kehendaknya. Jangan berkasar, kelentit adalah bahagian yang sensitif.

Sewaktu, wanita mencapai climax, hentikan gerakan anda tetapi jangan sekali lepaskan jejari atau lidah anda. Biarkan sehingga anda dizinkan. Sewaktu orgasm, kelentit akan menjadi terlalu sensitif dan ini adalah menyakitkan. Anda perlu bersabar 2 atau 3 minit sebelum langkah seterusnya. Belai dan cium wanita anda.

Nyatakan perasaan anda waktu itu. Remember, the more she get the more she give. : ). Sewaktu bersama, Cari posisi yang memang kena dan kelainan bagi wanita anda. Cari posisi kemasukan yang memang boleh kena banyak kelentitnya. Untuk pratik, anda sendiri tahu bagaimana. Dengan lembut dan lebih sensitif dan beri perhatian. The more she get the more she give.
Bahagian-bahagian Wanita Untuk Dicium

Antara tempat yang romantik dan mengairahkan untuk dicium. Perlu cuba dan cari mana yang paling sensitif dan boleh dijadikan tapak mula untuk menggoda.

    * Belakang telinga (Boleh naik gairah terutama telinga turut dihembus dengan perlahan)
    * Hujung hidung (romantik)
    * Belakang leher (romantik dan gairah)
    * Dibawah lengan atas (romantik)
    * Bahu disekitar lengkungan bahu (gairah)
    * Tapak tangan (Mengejutkan)
    * Pergelangan tangan sebelah dalam (mengejutkan)
    * Dibawah dagu (steam habis)
    * Kelopak mata (romantik)
    * Buku lali sebelah atas (menggoda)
    * Hujung jari (menggoda)
    * Tulang belakang (menggoda)
    * Belakang badan (menggoda)
    * Perut (Geli tapi kena masa gairah)
    * Belakang lutut (menggoda)


Setiap wanita adalah unik. Cari dan cuba dan jika betul-betul sayang dan cinta, cium seluruh badan termasuk tempat yang sulit. Yang penting sebelum batang masuk sebaiknya cium dahi tanda sayang. Untuk lelaki, hmmm. Lebih kurang juga. Ada lelaki yang lemah di telinga. Uji uji dan uji.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...