Ads 468x60px

-

Monday 24 October 2011

GAMBAR DAN VIDEO BAGAIMANA HUKUMAN UTK JANTAN ROGOL JANTAN !!!

 

Namanya adalah Yahya Hussein Al-Raghwah. Kerjayanya adalah sebagai tukang gunting. Kesalahan yang dilakukannya adalah meliwat dan membunuh seorang budak lelaki berusia 11 tahun yang datang ke kedainya untuk bergunting rambut.

Selepas mangsa dibunuh, dia telah mengerat mayat mangsa kepada beberapa bahagian dan mencampakkan ke beberapa lokasi di sekitar Sana'a. Laporan polis yang dibuat oleh ibu bapa kanak-kanak malang itu, membuatkan dia diberkas.

Dia dibicarakan, dan Yahya Hussein kemudiannya mengakui atas tuduhan yang dikenakan kepadanya. Hukuman yang menanti Yahya Hussein adalah 'sebiji peluru' di belakang kepala.

Walaupun terdapat keraguan berhubung perjalanan mahkamah yang mengendalikan kes tersebut, namun hukuman telah pun dilaksanakan. Gambar-gambar yang anda saksikan sekarang adalah rangkuman sejarah 2009.

Dan biarpun terdapat keraguan sama ada Yahya benar-benar melakukan jenayah tersebut atau dia dipaksa mengaku kerana sudah tidak tertahan dengan seksaan yang dihadapinya, yang terpenting, kanak-kanak yang diliwat, dibunuh dan mayatnya dikerat-kerat itu dilihat kali terakhir memasuki kedai guntingnya untuk menggunting rambut. Kanak-kanak lelaki tersebut tidak lagi kelihatan selepas itu!

tqflying kick

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...